donderdag 25 september 2008

zaterdag en zondag naar de club om duurloop 25 km te doen met vrouwke,doch deze mag een beetje vroeger stoppen als ze braaf is!!!


Nu zaterdag en zondagmorgend gaan mijn vrouwke en ik onze beentjes eens uitstrekken in Beveren in de club VOLH,Mijn Myriam gaat haar 40 of 45 minuutjes lopen(met al eens een rustje) ik zal een duurloop doen van 25 km zaterdag en zondag ga ik daar heuvelloop doen erg plezant en erg vermoeiend! Wat na een lekkere douche een gemoedsrust meebrengt,ongelooflijk.

Dit dan op de Finse piste en het weekend kan niet meer stuk!!!!

Wel gaan wij nadien ergens naartoe onder leiding van Chika en Nikita,die hun wensen wel kenbaar zullen maken!

En er schieten misschien wel enkele mooie foto's aan over? Als de fotograaf van dienst(ik dus) eens even geen last heeft van zijn bijziendheid. Want er komt sleet op de oogjes,niet op de beentjes,gelukkig maar! En er schijnen nog zo dingen aan het verslijten te zijn.....mijn schoenen!

Of wat werdt er weeral gedacht mischien?

Dus als het weer goed is maak ik de kust onveilig ,van het weekend,na gedane arbeid natuurlijk.

Geen opmerkingen: