donderdag 16 oktober 2008

nog wat over onze wandellingen in de Ardennen


























Dit was dikwijls een punt ,wat wij passeerden over de Ourthe; erg mooie plaats en een meer dan erg mooie wandeling,die wij meermaals met onze wandelvrienden hebben gemaakt,een wandeling van minstens drie uur en vollop genieten maar,onze hondjes en die van onze vrienden,amuseerden zich hierop erg goed,evenals wij natuurlijk!Er zijn ook foto's bij van iets verder,maar het kan maar mooi wezen zekers?, het is namelijk niet mogelijk alle foto's te publiceren in dagelijkse verslagen,daar dit vlug op de zenuwen zou gaan werken denk ik? Dus zal ik zo nu en dan er eens enkele van op mijn blog zetten! Je kan steeds reageren,indien het wat te...wordt!!!








Deze foto is van Hoton,of beter van een deelgemeenteke! Ik ga trachten er nog enkele fot's bij te zetten,maar ben op dit blog nog niet erg thuis,dus indien geen foto's,ben ik de mist ingegaan.......

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vertelde vandaag nog aan mijn waalse collega's dat ik als kind nog in de Ourthe gezwommen had. Wel toeval dat ik nu over de Ourthe lees op je blog.

recreantje zei

Mooie streek ook he Maaike en wij hebben er allen in gezwommen zeker tot aan de navel,veel dieper is het niet,behalve aan deze brug!!! Daar kan je echt heel het jaar door zwemmen!