maandag 6 oktober 2008

tempoloop aan 4.30m/km

Dus eens een tempoloop gedaan aan 4.30m/km,met droog weer!! HS 151,gezien de snelheid en de zachtere ondergrond,redelijk goed denk ik?Tenslotte 9 km aan 13km/uur is zwaar,ik heb ook nog niet zo veel wedstrijden gelopen,dus mijn wekkerke moet dat nog gewoon worden denk ik?Mijn beslissing aangaande de aankoop van een Garmin FR 305 of 405 is mede dankzij enkele goede reactie's met tips,gemaakt,dus de...........FR 405 zal het worden!!! Tenslotte koop je zoiets niet alle dagen.
En enkele euro's uitsparen om nadien toch liever de 405 gehad te hebben is dan wel spijtig,nietwaar!Dus de kogel is door de kerk,zonder mijnheer pastoor te raken!
Verder over de loop is niet veel te vertellen,vlot en zwaar,doch erg plezant(achteraf)!
Ook heeft mijn vrouwke weer een les sart2run gedaan van 30 min!
http://myriammeke.blogspot.com

Geen opmerkingen: