dinsdag 30 september 2008

We zullen vlug in de winter zitten denk ik

Dus dan maar wat vertellen over de periode dat wij een stacaravan hadden in Blier,Erezée,wallonie, van 1995 tot 2006.
Dat was nog eens een plezante periode,elk weekend weg naar ginder en onze vakantiedagen,allen naar Blier,mooie periode om eens op terug te zien. Toen deden wij dagelijks erg stevige wandelingen van 4 à 5uur bergop en bergaf,onze conditie is toen wel gemaakt denk ik.
Ik heb er nog massa's foto's van en nog een massa te vertellen,maar ga dat in stukjes en beetjes doen,dan wordt het niet vervelend! Die foto met die sneeuwman heb ik er bij gedaan om ons al een beetje in de juiste stemming te brengen, brrrr.......! Maar de gezellige dagen komen er dan ook weer aan,ik heb steeds genoten van de winter,ginder toch,nu ik loop,denk ik er ook al eens anders over,als je een duurloop doet in de sneeuw en de ijzige wind in je gezicht......maar toch na een warme douche,blijft het tof.
Dus volgende keer meer foto's en veel meer uitleg.


1 opmerking:

Caroline zei

Ik hou meer van de herfst, om zijn warme kleuren en om zijn stormen waarin je kunt uitwaaien zonder echt kou te krijgen. De winter vind ik maar bar: koud, donker en kaal. Sneeuw vind ik wel mooi, zolang ik er niet door moet met de wagen...