woensdag 1 oktober 2008

vandaag looprustdag,dan heb ik tijd om eens iets anders te vertellen

Een van mijn erg grote interesses is lezen en wat lees ik nu het meeste en het liefste,namelijk boeken die gaan over het paranormale en de grensgevallen daarin,niets lugubers,gewoon van het gedacht dat er veel meer in de hemel en op aarde is dan wij durven dromen,dus een overtuiging die ik met echte wetenschappers deel!Ik bezit zelf een redelijke collectie en schuim de bibliotheken dan ook regelmatig af,ook ga ik minstens eenmaal per jaar naar het boekendorp in de ardennen om goedkoop aan leesvoer te geraken,ik ben daar een beetje een gepassioneerde in,wie tittels wil,laat maar weten!!!Wie zelf ook boeken heeft of goede tittels,laat ook maar weten,ik ben al dankbaar bij voorbaat!!!!!!!!
Nu de winter weer voor de deur staat,krijg ik meer tijd,anders neem ik in mijn bed een boek mee.Ik lees hier niet de suspense boeken,maar wel die min of meer wetenschappelijk ondersteund en of geschreven zijn.Van zodra ik links kan maken die ook werken,zullen ze verschijnen op mijn blog,sites hierover zijn ook welkom.Dus dat was het voor vandaag!

1 opmerking:

Caroline zei

Vroeger was ik daar ook allemaal aan geïnteresseerd, maar tegenwoordig hou ik het bij dingen die wetenschappelijk te verklaren zijn. Dat is al meer dan genoeg voor de grijze massa van mij ;-)