zondag 28 september 2008

mijn zondags duurloopje 15 km



Deze morgend weer vroeg opgestaan,maar door de mist,ben ik toch later moeten vertrekken,bij ons op de Scheldedijk,zag je geen 10m ver.Dus dan toch gestart om 09h00,nog veel mist en 10°C,dus temperatuur was ok,heb dan mijn toertje van 15 km gelopen aan 122 Hs,dus rustig.Ik heb geen enkele andere loper gezien op het gehele traject????
Ook mijn vrouwke deed er haar tweede les van de nieuwe serie van 5km naar 10km en ook bij haar ging het vlot!!!!
Het zal nog een concurent worden van mij denk ik!!!!!

2 opmerkingen:

Dirkjogt zei

Weer heel wat kilometers dit weekend. Ja, mijn voorspelling komt nog uit,ik zie je nog samen met het vrouwtje aan de start van een marathon:-)

Anoniem zei

Ja er was wel wat mist gisteren. Je vrouwtje is ook goed bezig precies.